Klachtenregeling
Wij zijn als haarwerker erkend bij de SEMH en de geschillencommissie.
Mocht het onverhoopt voorkomen dan u een klacht heeft dan treft u hieronder de procedure aan om een klacht te melden.
Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, belt u het beste in eerste instantie met onze salon.
Uiteraard kunt u ook schriftelijk een klacht indienen. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden:
• Naam van de winkel van aankoop en aankoopdatum;
• uw naam, adres, woonplaats;
• mailadres en telefoonnummer
Verstuur uw klacht naar:
info@haarenhuidinstituutwestland.nl
Of gebruik hiervoor het contactformulier op onze contactpagina.
U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen via onderstaand adres:
Haar- & Huidinstituut Westland
t.a.v. Afdeling Klachten
Voorstraat 96
2685 EP Poeldijk
Nederland
Binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.