Onze klachtenregeling
Haar- & Huidinstituut streeft naar een goede dienstverlening met kwaliteitsproducten. Het kan desondanks voorkomen dat u niet tevreden bent.
Mocht het onverhoopt voorkomen dan u een klacht heeft dan treft u hieronder de procedure aan om een klacht te melden.
Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, bel je het beste in eerste instantie met de winkel van aankoop. Uiteraard kan je ook schriftelijk een klacht indienen. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden: Naam van de winkel van aankoop en aankoopdatum; Jouw naam, adres, woonplaats; mailadres en telefoonnummer Verstuur jouw klacht naar: info@haarenhuidinstituutwestland.nl Of gebruik hiervoor het contactformulier op onze website. Je kunt het ook schriftelijk indienen via onderstaand adres: Haar- & Huidinstituut t.a.v. Afdeling Klachten Eglantierbaan 16 2908 LV Capelle aan den IJssel Nederland Binnen 5 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons. Goed om te weten: Als jij als consument vindt dat jouw klacht niet naar behoren is behandeld, kan je contact opnemen met de HSBN ( Haarwerk Specialist Branche Organisatie), Kapelweg 6, 5756AJ Vlierden.
Klachtenregeling bij Mammacare
Heeft u een klacht met betrekking tot Mammacare? Volg dan de procedure zoals hierboven omschreven.
Als je als consument vindt dat jouw klacht niet naar behoren is behandeld, kan je contact opnemen met de klachtenregeling Erisietsmisgegaan.nl.